Toimitus- ja maksuehdot

Verkkokaupan toimitus- ja maksuehdot 

Tällä sivulla (ja siinä viitatuilla muilla sivuilla) ovat ehdot, joilla toimitamme sinulle tuotteita, jotka ovat esillä Herkkiä Hetkiä verkkokaupassamme verkko-osoitteessa www.herkkiahetkia.fi. Pyydämme että luet nämä toimitusehdot huolellisesti ennen kuin tilaat tuotteita verkkokaupastamme. Tilaamalla tuotteitamme verkkokaupastamme hyväksyt nämä ehdot. Mikäli hyväksyt nämä ehdot, klikkaa nappia “Hyväksyn ehdot”. Mikäli et hyväksy näitä ehtoja, et voi saattaa loppuun tilaustasi. 

Tietoja meistä

www.herkkiahetkia.fi on Internetsivusto, jota hallinnoi Herkkiä Hetkiä. (”me”). Y-tunnus 3318652-6 ja toimimme Espoossa. Maksupalvelukumppaninamme toimii Klarna ja WooPayments.

Palvelun saatavuus

Tuotteemme on tarkoitettu Suomessa asuville asiakkaille. Emme voi valitettavasti hyväksyä tilauksia, joissa toimitus olisi Suomen ulkopuolelle. 

Asiakkaan kelpoisuus

Tilaamalla Herkkiä Hetkiä kaupasta vahvistat, että olet täysi-ikäinen tai sinulla on vanhempiesi lupa. 

Sopimuksen syntyminen

  1. Sopimus syntyy, kun vahvistat tilauksesi osoitteessa www.herkkiahetkia.fi, klikkaat hyväksyväsi nämä ehdot ja suoritat maksun hyväksytysti ja olet saanut tilausvahvistuksen.
  2. Pidätämme oikeuden peruuttaa tilauksen, jos tuotteen hinta verkkokaupassa oli ilmeisen virheellinen tai tuotetta ei poikkeuksellisesti ole saatavilla. 
  3. Mikäli joudumme peruuttamaan tilauksen, palautamme viipymättä kauppahinnan.

Mikäli et jostain syystä ole saanut tilausvahvistusta vuorokauden sisällä tilauksestasi, ota yhteyttä sähköpostitse info@herkkiahetkia.fi

Maksutavat

Tuotteet maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa maksupalvelutarjoajan Klarnan tai WooPaymentsin maksuvaihtoehdoilla. Maksupalveluntarjoajalla Klarnalla käy yleisimmät pankki- ja luottokortit sekä verkkopankkimaksut. Tutustu Klarnan tietosuojaselosteeseen täältä. WooPayments tarjoaa maksuvaihtoehdot yleisimmillä pankki- ja luottokorteilla, sekä Apple Payllä ja Google Payllä. Tutustu WooPaymentsin tietosuojaselosteeseen täältä.

Toimitustavat

Toimitamme tilaukset Postin Helposti-lähetyksenä lähimpään postiautomaattiin tai Postin asiakaspalvelupisteelle sekä kirjeposteina suoraan omaan postiluukkuusi.

Toimituskulut:
Toimitusmaa: Suomi / Postipaketti
Toimitusmaksu: 0,00 €

​Mikäli tilaat digitaalisen tai tulostettavan tuotteen, toimitamme tuotteen sinulle maksusuorituksen jälkeen tilausvahvistuksen yhteydessä. Huomioithan, että digitaalisilla tai tulostettavilla tuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta, sillä ne toimitetaan heti tilauksen yhteydessä.

Toimituksen seuranta

Pystyt seuraamaan Helposti -toimitusta Oma Posti sovelluksella ja saat noutoilmoituksen tekstiviestinä sekä sähköpostilla. Kirjepostin saapumista et valitettavasti voi seurata sovelluksella. Muistathan päivittää oman lähimmän noutopisteesi Oma Posti sovellukseen ennen tuotteiden tilaamista. 

Kuluttajan palautusoikeus

  1. Mikäli ostat kuluttajana, on sinulla kuluttajansuojalain mukaisesti oikeus perua kauppa 14 päivän sisällä vastaanotettuasi fyysisen tuotteen. Voit tällöin palauttaa avaamattoman tuotteen käyttäen postin asiakaspalautuspalvelua. Tätä ennen sinun tulee kuitenkin ottaa meihin yhteyttä info@herkkiahetkia.fi saadaksesi vahvistuksen palautuksesta. Kaupan perumisen syytä ei tarvitse perustella. Oikeus koskee myös alennushintaisia tuotteita. Ostaja vastaa lain mukaisesti arvon alentumisesta, jos hän on ottanut tuotteen käyttöön.
  2. Tuotteet palautetaan Herkkiä Hetkiä varastolle postitse. Herkkiä Hetkiä vastaa palautuksesta syntyvistä kustannuksista. Palautettavat tuotteet tulee pakata huolellisesti.
  3. Mikäli haluat varmistaa, että saat maksamasi rahat takaisin palautetusta tuotteesta täysimääräisenä (ei koske takuupalautuksia) on tuotteen oltava ehdottomasti alkuperäisessä kunnossa kaikkine tarvikkeineen ja pakkauksineen. Mikäli palautetussa lähetyksessä ei kuitenkaan ole kaikkea sinne kuuluvaa tai se on huonossa kunnossa asiakkaan aiheuttamasta syystä, pidätämme pääsääntöisesti 50 % myyntihinnasta vahingonkorvauksena.
  4. Palautusoikeus koskee ainoastaan koko tilattua tuotekokonaisuutta, ei yksittäisiä tuotteita.
  5. Pyydämme sinua säilyttämään kaikki asiakaspalautukseen liittyvät dokumentit huolellisesti, kunnes olet saanut tiedon palautuksen vastaanottamisesta ja korvaus näkyy tililläsi.
  6. Palautusoikeuden rajoitukset määräytyvät kuluttajansuojalain 6. luvun 16 mukaisesti.

Tuotteiden toimitusaika

Varastossa olevat tuotteet pyritään lähettämään viipymättä, kuitenkin viimeistään 5 arkipäivän sisällä tilauksesta. Mikäli toimituksessa on viivästystä, pyrimme saman ajan kuluessa ilmoittamaan arvioidun lähettämispäivän.

Tuotteiden hinta

  1. Tuotteiden hinta on se mikä hinnaksi on kaupassa ilmoitettu, ellei hinnoittelussa ole tapahtunut virhe, joka on myös asiakkaalle ilmeinen. 
  2. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron sen suuruisena, kun on kunkin tuotteen osalta ilmoitettu. 
  3. Tuotteiden hinnat sisältävät lähetyskulut, ellei ylimääräistä toimistuskulua ole erikseen jonkin tuotteen kohdalla ilmoitettu.
  4. Tuotteiden hintoja voidaan milloin vain muuttaa. Tuotteen hinnaksi tulee kuitenkin se, mikä sillä oli ostohetkellä, ellei hinnassa ole 1-kohdassa mainittua virhettä. 

Vastuumme

  1. Tuotteemme ovat hyvälaatuisia ja sopivat normaaliin käyttötarkoitukseensa.
  2. Mikäli jokin tuotteista ei vastaisi 1-kohdan vaatimuksia vastuumme rajoittuu tuotteen hintaan, ellei voimassa oleva lainsäädäntö edellytä laajempaa vastuuta. 
  3. Missään tapauksessa emme vastaa välillisistä, taloudellisista tai ennalta arvaamattomista vahingoista. 
  4. Emme vastaa laiminlyönneistä tai viivästyksestä, jotka johtuvat tapahtumista, viranomaiskielloista tai muista vastaavista olosuhteista, jotka ovat määräys- tai vaikutusvaltamme ulkopuolella tai mitä muuten yleisesti pidetään ylivoimaisena esteenä. 

Ehtojen muuttaminen

Pidätämme oikeuden muuttaa näitä ehtoja, kun katsomme sen tarpeelliseksi. Kuhunkin yksittäiseen kauppaan sovelletaan kaupantekohetkenä voimassaolleita ehtoja.

Riitaisuudet

Jos erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan.

Pyrimme ensisijaisesti sovittelemaan kaikki Kauppaan ja sen käyttöön liittyvät riitaisuudet. Mikäli sovittelu kuitenkin epäonnistuisi, tulee asiat ratkaista Helsingin käräjäoikeudessa tai kuluttaja-asiakkaan kyseen ollessa hänen kotipaikkansa alioikeudessa. 

Treffikirjan muistoihin on ihana palata

Liity postituslistalle

Haluatko kuulla ensimmäisenä uusista tuotteista, tarjouksista ja ajankohtaisista aiheista? Tilaa uutiskirjeemme.

Emme häiriköi. Tutustu tietosuojaselosteeseemme.

Shopping Cart
Scroll to Top